Kwintijn Bisschop

Motivatie

Ik hecht er veel waarde aan om een positieve relatie met de leerlingen op te bouwen en hen ook in mentaal opzicht te ondersteunen.
 
Discipline en controle zijn onmisbaar bij huiswerkbegeleiding, maar humor en een goede sfeer zijn minstens even belangrijk.

CV

Mijn studie achtergrond is opgesplitst in twee delen. Ik heb MTS elektrotechniek gedaan waar ik veel kennis heb opgedaan van de exacte vakken zoals wiskunde en natuurkunde.

Later heb ik de HBO opleiding vrijetijdsmanagement gevolgd en met succes afgerond. Daarbij kwamen onder andere economie en talen aan bod.

Désirée Govaerts

Motivatie

Ik vind het erg belangrijk de leerlingen te zien, met hen te werken aan het zelfvertrouwen en aan zelfredzaamheid.

Daarnaast haal ik er plezier uit om de leerlingen vakinhoudelijk te ondersteunen en zo samen naar een beter resultaat te werken.

CV

Nadat ik de opleiding mode en kleding heb afgrond, ben ik een andere weg in geslagen en zo het onderwijs ingerold. Hierbij heb ik gaande weg mijn pedagogisch didactisch getuigschrift en onderwijsbevoegdheid behaald. Ik heb 10 jaar onderwijservaring.

Jerina Pot

Motivatie

Ik vind het belangrijk om de leerlingen te helpen het optimale uit hun studie te halen. Dit door hen te stimuleren en in zichzelf te laten geloven. Daarnaast is het fijn om een goede band met de leerlingen op te bouwen en hen een plezierige, rustige omgeving te bieden om te leren.
Het geeft enorm veel voldoening om na uitleg cq. overhoren te zien hoe een leerling ineens straalt omdat de stof gesnapt cq. beheerst wordt.

CV

Na mijn VWO (volledig Beta pakket) een exacte studie (moleculaire wetenschappen) in Wageningen gedaan. Na jarenlang als wetenschappelijk medewerker werkzaam te zijn geweest heb ik het roer omgegooid.
Afgelopen jaren een studie wiskunde gevolgd en al een aantal jaren actief als studiecoach en docent wiskunde. Door mijn kinderen heb ik ruime ervaring met dyslectie in combinatie met leren/onderwijs.